Algemene richtlijnen voor gasten en medewerkers

  1. We houden 1,5 meter afstand van elkaar en schudden geen handen.
  2. We wassen regelmatig onze handen, hoesten en niezen aan de binnenkant van onze elleboog en gebruiken papieren zakdoekjes om de neus te snuiten.
  3. Om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en gasten te kunnen waarborgen, dienen ten allen tijden de aanwijzingen van het hotelmanagement opgevolgd te worden.

Aanvullende richtlijnen

Algemeen

  1.  Bij aankomst vragen wij naar uw coronatoegangsbewijs (bij gasten vanaf 13 jaar, app of papieren bewijs). Dit wil zeggen; een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag (max. 24u oud).
  2. Gasten en medewerkers zijn verplicht om een mondkapje te dragen.
  3. Alle medewerkers reinigen regelmatig hun handen d.m.v. handenwassen met handzeep en vervolgens desinfecteren met desinfectiegel.
  4. Om te zorgen dat de richtlijnen gehanteerd (kunnen) worden en om gasten te voorzien van informatie, zal er een medewerker als host/hostess ingezet worden bij de ingang van het paviljoen. Tevens zal er ten alle tijde een managementlid aanwezig zijn in het paviljoen om gasten te woord te staan.
  5. De toiletten worden meerdere keren per dag extra gereinigd. Ook alle aanrakingspunten in het paviljoen worden gereinigd.
  6. Wij vragen onze gasten enkel met pin en het liefst contactloos te betalen.

Restaurant en terras

  1. Wij zijn donderdag t/m maandag geopend tussen 11.00 uur – 17.00 uur

Reserveringen

  1. Het is niet mogelijk om een tafel te reserveren.