Algemene richtlijnen voor gasten en medewerkers

  1. Bij milde verkoudheidsklachten (niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten) of koorts blijven we thuis.
  2. We houden 1,5 meter afstand, schudden geen handen en we spreken elkaar hier op aan als dit niet gebeurt.
  3. We wassen regelmatig onze handen, hoesten en niezen aan de binnenkant van onze elleboog en gebruiken papieren zakdoekjes om de neus te snuiten.
  4. Om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en gasten te kunnen waarborgen, dienen ten allen tijden de aanwijzingen van het hotelmanagement opgevolgd te worden.
  5. Iedereen werkt met eigen schoonmaakproducten of materialen. Na gebruik laten we deze netjes en schoongemaakt achter voor onze collega’s.

Aanvullende richtlijnen

Algemeen

  1. Bij aankomst vragen wij naar uw coronatoegangsbewijs (bij gasten vanaf 13 jaar, app of papieren bewijs). Dit wil zeggen; een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of een negatieve testuitslag (max. 24u oud). De 1,5 meter maatregel komt hierdoor te vervallen.
  2. Alle medewerkers reinigen regelmatig hun handen d.m.v. handenwassen met handzeep en vervolgens desinfecteren met desinfectiegel. Uit voorzorg dragen onze medewerkers geen handsieraden.
  3. Om te zorgen dat de richtlijnen gehanteerd (kunnen) worden en om gasten te voorzien van informatie, zal er een medewerker als host/hostess ingezet worden bij de ingang van het paviljoen. Tevens zal er ten alle tijde een managementlid aanwezig zijn in het paviljoen om gasten te woord te staan.
  4. De toiletten worden meerdere keren per dag extra gereinigd. Ook alle aanrakingspunten in het paviljoen worden gereinigd. Gasten dienen een mondkapje te dragen binnen in het paviljoen.
  5. Wij vragen onze gasten enkel met pin en het liefst contactloos te betalen. Komt een gast toch in contact met de terminal dan zal zullen wij deze na ieder contact desinfecteren.

Restaurant en terras

  1. Wij zijn geopend vanaf 11.00 uur.

Reserveringen

  1. Het is niet mogelijk om een tafel te reserveren.