Algemene richtlijnen voor gasten en medewerkers

  1. Bij milde verkoudheidsklachten (niezen, keelpijn, loopneus, licht hoesten) of koorts blijven we thuis.
  2. We houden 1,5 meter afstand, schudden geen handen en we spreken elkaar hier op aan als dit niet gebeurt.
  3. We wassen regelmatig onze handen, hoesten en niezen aan de binnenkant van onze elleboog en gebruiken papieren zakdoekjes om de neus te snuiten.
  4. Om de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en gasten te kunnen waarborgen, dienen ten allen tijden de aanwijzingen van het hotelmanagement opgevolgd te worden.
  5. Iedereen werkt met eigen schoonmaakproducten of materialen. Na gebruik laten we deze netjes en schoongemaakt achter voor onze collega’s.

Aanvullende richtlijnen

Algemeen

  1. De routing in het paviljoen is aangepast, om zo voldoende afstand te kunnen bewaren.
  2. De inrichting van het restaurant is aangepast. Dit betekent dat onze tafels minstens anderhalve meter uit elkaar staan en geldt er een maximum van 4 personen (die niet uit hetzelfde huishouden komen) per tafel. Komt u wel uit hetzelfde huishouden, dan kunt u met meerdere gasten plaatsnemen aan tafel.
  3. Er wordt in het paviljoen gebruik gemaakt van vloerstickers. Hierdoor is direct duidelijk of er voldoende afstand gehouden kan worden/wordt.
  4. Om gasten duidelijk te informeren zijn er op diverse punten in het paviljoen flyers met alle informatie m.b.t. de richtlijnen opgehangen.
  5. Gasten worden gevraagd om bij binnenkomst hun handen te wassen,  tevens zijn op diverse plaatsen desinfectiepunten neergezet. Hierdoor kunnen zowel medewerkers als gasten de handen desinfecteren.
  6. Alle medewerkers reinigen regelmatig hun handen d.m.v. handenwassen met handzeep en vervolgens desinfecteren met desinfectiegel. Uit voorzorg dragen onze medewerkers geen handsieraden.
  7. Om te zorgen dat de richtlijnen gehanteerd (kunnen) worden en om gasten te voorzien van informatie, zal er een medewerker als host/hostess ingezet worden bij de ingang van het paviljoen. Tevens zal er ten alle tijde een managementlid aanwezig zijn in het paviljoen om gasten te woord te staan.
  8. Gasten worden bij aankomst bij het paviljoen door de host/ hostess ontvangen, hier wordt met elke gast een controlegesprek gevoerd en gegevens genoteerd. Wanneer er een tafel vrij is, wordt de gast naar  tafel begeleid.
  9. De toiletten worden meerdere keren per dag extra gereinigd. Ook alle aanrakingspunten in het paviljoen worden gereinigd.
  10. Wij vragen onze gasten enkel met pin en het liefst contactloos te betalen. Komt een gast toch in contact met de terminal dan zal zullen wij deze na ieder contact desinfecteren.

Reserveringen

  1. Reserveringen kunnen gemaakt worden voor een tafel binnen in het restaurant tussen 17.30 en 19.00 uur door te bellen naar +31 (0)118 586650. Het is niet mogelijk om een tafel op het terras te reserveren, hiervoor hanteren wij vrije inloop.
  2. Wij hebben tafels voor gezelschappen van 2 personen of van 4 personen (mits 1 huishouden). Bent u met een groter gezelschap, dan wordt u geplaatst aan meerdere tafels.
  3. Ter garandering vragen wij u tijdens het reserveren om uw creditcardgegevens. De reservering is dan definitief en kan niet omgezet worden naar een tafel op het terras, omdat wij enkel tafels binnen in het restaurant reserveren.  Als u uw reservering wenst te annuleren, is dit kosteloos mogelijk tot 24 uur van te voren. Bij annuleringen binnen deze 24 uur zijn wij genoodzaakt uw creditcard te belasten met € 50,00.